Zodra je bestelling in de webshop is verwerkt, probeer ik hem zo snel mogelijk te versturen. Ik verstuur je pakket altijd binnen 1 tot 3 werkdagen. Mocht dit anders zijn bijvoorbeeld vanwege vakantie of drukte, dan meldt ik dit altijd op de website.
Je krijgt een track & trace code via de mail zodat je je zending kunt volgen.
Tot op heden verzend ik de pakketjes met PostNL.
Mocht er iets niet helemaal goed gaan met je bestelling, dan kun je in deze FAQ lezen wat je kunt doen. Kom je er zelf niet uit, neem dan gerust contact met ons op. Rond feestdagen kan je bestelling vertraging oplopen door grote drukte bij de bezorgdiensten.
Verzendkosten
Brievenbuspakket €4,15
Pakketpost €6,95
In het winkelwagentje kan je zien wat de verzendkosten zijn.
Gratis verzending is vanaf €50,-
Ja, dat kan! Bij het plaatsen van de bestelling kan je kiezen voor verzenden of ophalen op afspraak. Zo bespaar je verzendkosten als je in de buurt woont.
Als je kiest voor ophalen op afspraak dan neem ik, zodra ik je bestelling heb ingepakt, via mail contact met je op. Ik geef je dan een aantal data en tijdssloten door waarop je je bestelling kan ophalen. Het zou voor mij erg fijn zijn als je dan een reactie terug stuurt wanneer je de bestelling komt halen.
Wacht nog een paar dagen
Via je track & trace code zie je hoever de bezorgdienst is met het bezorgen van je pakket. De updates hiervan gaan automatisch, dus soms kan het gebeuren dat er al staat ‘bezorgd’, terwijl dit niet het geval is. Zeker als het druk is, bijvoorbeeld rond feestdagen. Als je nog een paar dagen wacht is de kans groot dat je pakketje alsnog bezorgd wordt.
Controleer het adres dat je hebt opgegeven
Controleer in de mail van je bestelling, of bij je track & trace code het adres dat je hebt opgegeven. Is er iets misgegaan bij het invullen van je adres, neem dan contact met me op.
Vraag of de buren je pakket in ontvangst hebben genomen
Staat er ‘bezorgd’ bij je track & trace pagina, maar heb je niets ontvangen? Dan kan het zijn dat de bezorger je pakket bij de buren heeft afgeleverd. Meestal krijg je een briefje door de bus, maar mogelijk hebben de buren gezegd dat dit niet hoeft, hebben ze geen papiertjes meer bij of is er een andere reden waarom dit niet is gebeurd.
Mail ons
Het kan natuurlijk gebeuren dat PostNL je pakket echt kwijt is geraakt. Heb je nadat je al het bovenste hebt gedaan je pakket nog steeds niet ontvangen? Mail me dan! Ik zal achter je pakket aan gaan. Mocht het echt niet gevonden worden, dan zal ik samen met je overleggen wat de beste oplossing voor je is, zodat je toch kan genieten van onze handgemaakte producten.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je je bestelling ontvangt en er niet tevreden mee bent. Zolang de producten nog ongebruikt in de verpakking zitten, kun je deze binnen 2 weken retourneren. Laat me via de mail weten wat je wilt retourneren en waarom, vermeld hierbij ook je ordernummer.
De producten kan je retour sturen naar ’t Eigenmeisje, Het Nieveld 5, 5529AJ Casteren, onder vermelding van het ordernummer. Kosten voor het terugzenden zijn voor de klant. Verzend de producten met een trackingcode (bijvoorbeeld als brievenbuspakje). Ik zal het geld binnen 2 weken terugstorten.
Mijn bestelling kwam beschadigd aanDat kan natuurlijk altijd gebeuren. Stuur me een mailtje met foto’s: eentje van de beschadigde verpakking, eentje van het verzendlabel en eentje van de beschadigde inhoud. Vermeldt in de mail ook even je ordernummer.
Ik neem dan contact met je op om samen tot een goede oplossing te komen.
Ja, we kunnen je pakket naar een ander adres verzenden.
In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander verzendadres te kiezen. Zo kan je ook je producten als cadeau laten bezorgen.
Natuurlijk kan dat!
Laat in het “extra opmerkingen”-veld het bericht achter dat je op het kaartje wil hebben en ik schrijf het erop.
Heb je liever dat het een getypt bericht is in plaats van handgeschreven? Dan kan je dit in datzelfde veld vermelden.
Bij ons kun je op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:
- iDEAL
- bankoverdracht
- Klarna betaal later
- Klarna betaal nu
Als je een kortingscode hebt, kan je deze invoeren in het winkelwagentje onder de knop afrekenen.
Ben je de code vergeten in te voeren, dan kunnen wij deze niet meer met terugwerkende kracht toepassen voor je.
Als je een klacht hebt is dat erg vervelend. Ik zou het fijn vinden als je dan contact met me opneemt zodat ik samen met jou de beste oplossing kan regelen.
Dat hoor ik het liefst!
Ik zou het erg fijn vinden als je dan een beoordeling achterlaat bij Trustpilot.
Dat is vervelend.
Staat je vraag hier niet bij, neem dan zeker even contact met me op, dan help ik je graag!